Zadzwoń do nas: +48 530 504 008
Adres email
Hasło
Adres email
Hasło

Blogger Competition Terms and Conditions

  • Warunki konkursu

    Wygraj tygodniowy pobyt w jednej z naszych posiadłości i podziwiaj wzgórza Chianti z prywatnego tarasu!
     
    1. Organizatorem konkursu i fundatorem nagród jest spółka To-Tuscany Ltd (zwana dalej „To Toskania”) z siedzibą w Zjednoczonym Królestwie, 72 Chestfield Road, CT5 3LU Chestfield.

    2. Uczestnikami konkursu mogą być osoby pełnoletnie za wyjątkiem pracowników oraz najbliższej rodziny pracowników spółki To Toskania, a także innych podmiotów biorących udział w organizacji konkursu.

    3. Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczyna się w poniedziałek 1 lipca 2013 r. o godz. 00:01.

    4. Termin przyjmowania zgłoszeń upływa w niedzielę 28 lipca 2013 r. o godz. 24:00.

    5. Wszelkie informacje o konkursie stanowią integralną część szczegółowych warunków konkursu. Przystępując do konkursu, uczestnik akceptuje niniejsze warunki jako ostateczne oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Decyzja sędziów jest ostateczna i nie podlega dalszej wymianie korespondencji. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszych warunków.

    6.  Zgłoszenia powinny mieć formę wpisu na blogu i zawierać w treści zdanie „Chcę wygrać tygodniowy pobyt w domu wakacyjnym w Toskanii”. Łącze do wpisu, nazwisko, adres i zdjęcie zgłoszenia należy przesłać na adres competition@to-tuscany.com. Przepraszamy, ale nie przyjmujemy zgłoszeń wysłanych pocztą.

    7. Uczestnik oświadcza, że jest wyłącznym autorem zgłoszonej pracy i że przysługują mu do niej wszelkie prawa autorskie.

    8. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za treść zgłaszanych zdjęć, których wykonanie nie może skutkować złamaniem jakichkolwiek przepisów. Uczestnik ma obowiązek zadbać, aby zgłoszone zdjęcie zostało wykonane za zgodą osób na nim widocznych lub ich rodziców bądź opiekunów, jeżeli na zdjęciu widoczne są dzieci poniżej 16 roku życia. Zgłaszając zdjęcie, uczestnik potwierdza, że nie narusza ono praw żadnych osób trzecich.

    9. Uczestnicy zachowują wszelkie prawa autorskie do zdjęć zgłoszonych na konkurs. Uczestnik udziela spółce To Toskania nieodwołalnej i bezterminowej licencji na publikację jednego lub wszystkich zdjęć konkursowych we wszelkiego rodzaju publikacjach To Toskania, na stronie internetowej i/lub materiałach promocyjnych na całym świecie.

    10. Uczestnik zrzeka się wszelkich praw do swojej pracy, które mu przysługują albo będą przysługiwać w przyszłości w świetle brytyjskiej ustawy o prawie autorskim, wzorach i patentach (Copyright, Designs and Patent Act) z 1988 r. lub podobnych przepisów obowiązujących w innych krajach.

    11. Zgłoszenia niekompletne, nieczytelne, nieprawidłowe, wysłane po terminie lub wielokrotne nie będą przyjmowane. To Toskania nie ponosi odpowiedzialności za zgłoszenia, które zaginą podczas wysyłki. Potwierdzenie wysłania nie jest traktowane jako potwierdzenie odbioru. Nie przyjmujemy zgłoszeń kierowanych do nas przez agencje lub osoby trzecie.

    12. Wszystkie zgłoszenia konkursowe zostaną opublikowane w serwisie internetowym To Toskania w ciągu 48 godzin od ich przedłożenia. Trzej finaliści zostaną wyłonieni w publicznym głosowaniu. Głosować można na specjalnej stronie internetowej To Toskania. Głosowanie rozpocznie się, gdy na konkurs nadejdzie 5 zgłoszeń, i zakończy się w środę 31 lipca 2013 r. w południe.

    13. W czwartek 1 sierpnia 2013 r. wszystkie zgłoszenia wezmą udział w losowaniu 10 zestawów złożonych z butelki toskańskiej oliwy z oliwek oraz książki kucharskiej z kuchnią toskańską.

    14. W czwartek 1 sierpnia 2013 r. trzy zgłoszenia, które otrzymały najwięcej głosów, zostaną ocenione przez szefa kuchni restauracji Le Logge w Sienie Nico Atrignę w kategoriach prezentacji, regionalnej autentyczności, kreatywności i nowatorstwa oraz mistrzostwa kulinarnego.

    15. Zwycięzcy konkursu oraz losowania zostaną powiadomieni o wygranych do poniedziałku 5 sierpnia 2013 r. drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną na adres e-mail lub numer telefonu podany w zgłoszeniu. Zwycięzcy muszą wyrazić zgodę na przyjęcie nagród do piątku 9 sierpnia 2013 r. W przypadku niepowiadomienia spółki To Toskania w powyższym terminie To Toskania zastrzega sobie prawo do wyboru innych zwycięzców spośród wybranych zgłoszeń.

    16. Zwycięzca wygrywa tygodniowy pobyt dla maksymalnie trzech osób w Villa La Stalla w Montebuoni w dowolnym dostępnym terminie między 28 września 2013 r. a 24 maja 2014 r. Zwycięzca otrzyma także czek na 200 GBP na poczet kosztów przelotu. Po dokonaniu rezerwacji nie jest możliwa zmiana daty. Nagroda zostanie wręczona w opisanej postaci i nie podlega przekazaniu innej osobie. Nie ma możliwości wypłaty ekwiwalentu pieniężnego ani wymiany. Za dopłatą możliwy jest pobyt w wysokim sezonie oraz dla większej liczby osób.

    17. Nagroda nie może zostać wręczona osobie, której prawo z jakiegokolwiek powodu zabrania dokonania zakupu lub wykorzystania danej nagrody.

    18. Zwycięzca nie może sprzedać nagrody osobie trzeciej ani wystawić jej na aukcję.

    19. To Toskania zastrzega sobie prawo do sprawdzenia, czy dana osoba spełnia wymogi udziału w konkursie, oraz do odrzucenia zgłoszenia w uzasadnionych przypadkach.

    20. To Toskania może wykorzystać zdjęcia, dane osobowe, region oraz kraj zamieszkania zwycięzcy w swoich publikacjach i reklamach.

    21. To Toskania zastrzega sobie prawo przekazania informacji o nazwisku zwycięzcy oraz regionie, w którym mieszka, każdej osobie, która do piątku 9 sierpnia 2013 r. prześle zaadresowaną kopertę ze znaczkiem na następujący adres: To-Tuscany, 72 Chestfield Road, Chestfield, CT5 3LU United Kingdom.

    22. To Toskania zastrzega sobie prawo do zmiany warunków konkursu/nagrody lub przerwania konkursu/wycofania nagrody z przyczyn niezależnych od spółki To Toskania, a uczestnik niniejszym zrzeka się wszelkich roszczeń wobec spółki To Toskania z tego tytułu.

    23. Niniejsze warunki konkursowe podlegają ustawodawstwu angielskiemu i wszelkie spory będą rozpatrywane przez właściwy sąd w Anglii.

    Proszę kliknąć tutaj, aby wziąć udział w konkursie w 2013 r.

Poznaj Toskanię na wycieczkach z

Private Tour: Electric Bike Experience of Florence

Hop on an electric bike and explore the city of Florence on this private 2-hour biking tour for your group. Follow your guide cycling through the streets, seeing the city's highlights along the way.

from 44 Euro

Early Morning Accademia Gallery Tour with Skip-the-Line Ticket

You might be short on time in Florence, but it doesn't mean you cannot get to know the famous David by Michelangelo! Enjoy an exclusive early morning access to the Accademia Gallery when the crowds hasn't arrived yet, in order to understand why the David is such a symbol in a quick but professional way. Skip the line tickets included! And once the guided tour is over you could continue exploring the Museum if you wish!

from 38 Euro

Shopping Tour to the Mall

A day trip to the most important Tuscany’s top fashion outlets of the biggest Italian designer brands. Be picked-up at your accommodation in Florence around 9:30 am. Next, go to the Prada outlet in Levanelle (50 min drive from Florence) after that reach The Mall where you can find many shops inside with each kind of brands. Have lunch at the particular restaurant or bar that you find in The Mall ( at your own expense). After your shopping time your driver will bring you back to Florence at 5:30 pm.

from 400 Euro

Private Tour: Siena and San Gimignano with Wine Tasting and Chianti Village Visit

Explore the Chianti countryside on a private full-day tour from Florence, with visits to Siena, San Gimignano and a traditional village. Delve back in time with a guided stroll through Siena's old town, and step inside its storied cathedral ― home to the magnificent Libreria Piccolomini. After lunch (own expense) enjoy some free time in the UNESCO listed town of San Gimignano, then set out for a local winery for a tasting of local vino varietals. See the medieval village of San Donato in Poggio on your return to Florence.

from 166 Euro
Zapytaj o oferty
Szukaj
Dodaj zakładkę
To Toskania na Facebooku