Etykieta dla gości
Jak być wzorowym gościem.
Niezależnie od tego, czy jesteś wytrawnym Italofilem, czy początkującym turystą, możesz znaleźć różnicę w praktykach kulturalnych, jakie panują we Włoszech. Właściciele willi To Toskania pragną, abyś spędził miło czas i poczuł się jak u siebie w domu podczas pobytu we willi. Wspólnie z właścicielami willi zebraliśmy kilka wskazówek dotyczących powszechnych zasad uprzejmości.
Komunikacja
Kontakt z właścicielem willi zależy w dużej mierze od ciebie i twoich potrzeb. Niektórzy właściciele będą chcieli komunikować się częściej niż inni. Niektórzy właściciele wychodzą z założenia, że nie chcą drażnić gości, dlatego starają się mówić zwięźle i na temat. Jeśli jednak chcesz zadawać pytania i dowiedzieć się więcej o okolicy, chętnie podzielą się swoja wiedzą i udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania.
Liczba osób
Właściciele będą oczekiwać określonej liczby osób, zgodnie z podaną przy dokonywaniu rezerwacji. Nie należy przyjeżdżać większą grupą. Właściciel nie ma nic przeciwko planom dotyczącym okazjonalnych gości w ciągu dnia. Pod warunkiem, że prośba jest uzasadniona, właściciele będą przychylnie nastawieni i mogą również wymagać zarejestrowania gości. Właściciele mogą być nieufni w stosunku do niezarejestrowanych gości z powodów związanych z odpowiedzialnością. Ubezpieczenie właściciela może nie obejmować niezarejestrowanych gości, a jeśli coś się stanie, właściciel będzie odpowiedzialny.
Punktualność
Prosimy być na czas w ustalonych terminach spotkań z właścicielem willi, takich jak zameldowanie i wymeldowanie. Przekażemy orientacyjną godzinę przyjazdu właścicielowi willi. Czasami jednak właściciel zechce potwierdzić SMS-em orientacyjną godzinę przyjazdu bezpośrednio w dniu przyjazdu. Prosimy o niezwłoczne udzielenie odpowiedzi. Jeśli przewidziany czas przybycia zmienia się z powodu opóźnień lotów, korków na drodze lub jakiejkolwiek zmiany planów, poinformuj właściciela, aby nie czekał. Pamiętaj również, aby spakować i uporządkować willę przed oficjalnym czasem wymeldowania.
Zasady panujące w domu
Większość właścicieli ustala regulamin, który należy przestrzegać podczas pobytu. Większość zasad została zaprojektowana z myślą o bezpieczeństwie i korzystanie z udogodnień. Jeśli jakieś zasady są niejasne i niezrozumiale możesz zgłosić swoje obawy właścicielowi.
Wyrządzona szkoda
Jeśli podczas pobytu w willi dojdzie do wyrządzenia szkody, natychmiast powiadom o tym właściciela. Bądź otwarty i szczery. Niektórzy właściciele nie będą pobierać opłat za drobne uszkodzenia. Jednak w przypadku poważniejszych incydentów powiadomienie właściciela o tym fakcie oznacza, że naprawy mogą zostać przeprowadzone natychmiast, co znacznie obniży koszty naprawy.