Zaloguj się


 
FAQ
WYBIERANIE WILLI

Jak zarezerwować willę?
Możesz zarezerwować willę samodzielnie za pośrednictwem naszej strony internetowej lub po wcześniejszym kontakcie z nami. Nasi specjaliści od willi chętnie pomogą znaleźć i zarezerwować idealną willę dla Ciebie i Twojej grupy.

Jedna z osób z mojej grupy ma specjalne potrzeby, czy możecie pomóc?
Tak, skontaktuj się z nami i opisz jakie to są wymagania, abyśmy mogli znaleźć idealną willę dla Ciebie i Twojej grupy.

Czy wille można wynajmować tylko od soboty do soboty?
Nie, w przypadku części willi możliwe są elastyczne terminy wynajmu, skontaktuj się z nami i podaj interesujący Cię okres, a pomożemy Ci znaleźć i zarezerwować odpowiednią willę.

Czy oferujecie wynajem długoterminowy?
Tak, jeśli interesuje Cię wynajem na dłuższy okres, skontaktuj się z nami i podaj swoje kryteria.

Jaki jest minimalny czas wynajmu willi?
Większość naszych willi można wynająć na minimum 5 nocy. Samodzielnie przez stronę możesz zarezerwować domy tylko na pełne tygodnie. Jeśli interesuje Cię krótszy okres, skontaktuj się z nami.

Gdzie mogę znaleźć ceny i dostępność?
Ceny i dostępność są prezentowane na naszej stronie internetowej, dotyczą pełnych tygodni sobota-sobota. Jeśli interesują Cię inne okresy wynajmu, skontaktuj się z nami.

Kogo uznajecie za niemowlęta?
Za niemowlęta uznajemy osoby do 2 lat.

Kogo uznajecie za dzieci?
Za dzieci uznajemy osoby od 2 do 15 lat.

Czy można zamówić łóżeczka i krzesełka do karmienia?
Tak, możesz dodać łóżeczka i krzesełka do swojej rezerwacji bez dodatkowych kosztów.

Czy w można zamówić dodatkowe łóżka?
Tak, na życzenie możemy zamówić dodatkowe łóżka, o ile łączna liczba gości przebywających w willi nie przekroczy maksymalnego dopuszczalnego obłożenia willi. Co do zasady dodatkowe łóżka są przeznaczone dla dzieci, ale prosimy o kontakt, aby omówić konkretny przypadek.

Czy możemy przywieźć naszego psa?
Tak, z przyjemnością informujemy, że możemy zaoferować ponad 300 willi przyjaznych zwierzętom. Wille te są wyraźnie oznaczone symbolem psa. Zapoznaj się z warunkami zabierania zwierząt oraz naszymi wskazówkami dotyczącymi zabrania psa na wakacje. Jeśli nie jesteś czegoś pewien lub potrzebujesz wyjaśnień, nie wahaj się z nami skontaktować.

Czy wille są klimatyzowane?
Tak, wiele naszych willi jest. Na stronie możesz wyszukać wszystkie wille z klimatyzacją.
Wille z klimatyzacją są oznaczone symbolem śnieżynki. Jeśli nie masz pewności co do szczegółów lub potrzebujesz wyjaśnień, nie wahaj się z nami skontaktować.

Czy wille mają podgrzewane baseny?
W kilku naszych willach znajdują się podgrzewane baseny. Jeśli szukasz willi z podgrzewanym basenem, nie wahaj się skontaktować z nami i przedstaw swoje wymagania, abyśmy mogli pomóc w znalezieniu idealnej willi.

W jakich miesiącach basen będzie otwarty?
Nasze baseny są zazwyczaj otwarte od późnej wiosny do wczesnej jesieni, co zapewnia optymalną temperaturę wody i przyjemność pływania w ciągu dnia.  Sprawdź na stronie z opisem willi, w jakich miesiącach basen jest otwarty. Jeśli chcesz, aby basen był otwarty poza tym okresem, prosimy o kontakt ze specjalistą ds. willi, który postara się spełnić tę prośbę.  Należy pamiętać, że mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

Czy można wstępnie zarezerwować willę?
Tak, skontaktuj się z nami, możemy zrobić dla Ciebie wstępną, niewiążącą rezerwację wybranej willi na 3 dni. Pamiętaj, aby wcześniej założyć konto na naszej stronie. Jeśli nie skorzystasz z niej, automatycznie wygaśnie.

Jaka jest wysokość zaliczki?
W przypadku rezerwacji dokonywanych 70 dni przed terminem przyjazdu należy wpłacić zaliczkę wynoszącą 25% ceny wynajmu.
Rezerwując na 70 dni przed terminem przyjazdu należy wpłacić całą cenę.

Kiedy muszę wpłacić zaliczkę?
Zaliczkę należy wpłacić podczas dokonywania rezerwacji w przypadku płatności kartą lub po dokonaniu rezerwacji na wskazany numer konta.

Kiedy muszę dokonać pełnej wpłaty?
Pozostała płatność należna jest 65 dni przed wybraną datą przyjazdu.

Czy brakująca kwota zostanie pobrana automatycznie?
Nie, nie pobieramy płatności automatycznie. Przed terminem płatności wyślemy maila z przypomnieniem.

W jaki sposób dokonuje się płatności?
Możesz dokonać wpłaty kartą po zalogowaniu się na swój profil na naszej stronie internetowej. Logowanie jest łatwe i bezpieczne, należy podać adres e-mail (wpisany podczas dokonywania rezerwacji) oraz kod PIN widoczny w potwierdzeniu rezerwacji albo hasło, które się ustanowiło podczas zakładania profilu.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z zalogowaniem się lub dokonaniem płatności za pośrednictwem swojego konta, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

Jakie dokumenty otrzymam po dokonaniu rezerwacji?
Wkrótce po dokonaniu rezerwacji otrzymasz e-mailem potwierdzenie rezerwacji i potwierdzenie płatności.
Po dokonaniu pełnej wpłaty otrzymasz dokumenty podróżne, które zawierają dane adresowe willi, dane kontaktowe właściciela willi i wskazówki dojazdu do willi. Jeśli uznasz, że brakuje Ci jakichkolwiek dokumentów rezerwacyjnych lub wymaganych informacji, nie wahaj się z nami skontaktować.

Gdzie mogę przejrzeć i pobrać moje dokumenty rezerwacji?
Możesz przeglądać szczegóły rezerwacji, płatności i edytować swoje dane kontaktowe na bezpiecznym koncie online Logowanie jest łatwe i bezpieczne, należy podać adres e-mail (wpisany podczas dokonywania rezerwacji) oraz kod PIN widoczny w potwierdzeniu rezerwacji albo hasło, które się ustanowiło podczas zakładania profilu.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z zalogowaniem się lub dokonaniem płatności za pośrednictwem swojego bezpiecznego konta internetowego, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc.

Czy inne osoby mogą dokonywać płatności?
Tak, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli w tym pomóc i upewnić się, że wszystkie płatności są prawidłowo przypisane do Twojej rezerwacji.

Jakie rodzaje płatności akceptujecie?
Możesz dokonać płatności dowolną kartą Visa lub Mastercard lub przelewem bankowym.

W jakich walutach mogę dokonać rezerwacji?
Na polskojęzycznej stronie możesz wybrać euro i złotówki, na innych także funty, dolary amerykańskie lub dolary australijskie. Walutę lub wersję językową strony zmienia się klikając na odpowiednie ikony w nagłówku witryny.

Ile muszę mieć lat, aby zarezerwować willę?
Osoba dokonująca rezerwacji powinna mieć ukończone 21 lat.

Czy oferujecie niższą cenę dla osób podróżujących w pojedynkę?
Nie, ceny obejmują wynajem domu niezależnie od liczby osób w ramach przewidzianego limitu.

Chcielibyśmy zostać na 2 tygodnie, ale część naszej grupy wyjedzie wcześniej, czy można tak zrobić?
Oczywiście, ale ceny obejmują wynajem domu niezależnie od liczby osób w ramach przewidzianego limitu.
Skontaktuj się z nami, aby omówić Twoje wymagania, abyśmy mogli pomóc Ci znaleźć odpowiednią willę.

Czy mogę zatrzymać się w 2 różnych willach podczas mojego pobytu?
Tak, skontaktuj się z nami, przedstawimy Ci nasze rekomendacje willi położonych w dwóch lokalizacjach.

Czy oferujecie wczasy pakietowe z lotem?
Nie, nie oferujemy pakietów obejmujących loty, ale w razie potrzeby możemy polecić niektóre linie lotnicze lub pomóc w uzyskaniu informacji o lotniskach w Toskanii.

Czy oferujecie ubezpieczenie podróżne?
Nie, niestety nie oferujemy ubezpieczenia podróżnego.

Czy oferujecie wynajem samochodów?
Nie, nie oferujemy wynajmu samochodów. Możemy jednak pomóc w wybraniu wypożyczalni na podstawie Twoich potrzeb.

Czy w willi są dostępne dodatkowe usługi takie jak sprzątanie, gotowanie, śniadania, zakupy?
Tak, nasi specjaliści od usług dodatkowych są do Twojej dyspozycji i pomogą zorganizować dodatkowe usługi, zgodnie z Twoimi wymaganiami.
Lista usług uwzględnionych w cenie rezerwacji willi znajduje się na stronie willi w naszej witrynie internetowej.

Czy mogę zarezerwować dodatkowe atrakcje w Toskanii z Waszą pomocą?
Tak, daj nam znać, a nasi specjaliści od usług dodatkowych skontaktują się z Tobą i przedstawią nasze propozycje lokalnych atrakcji i ciekawych przeżyć. Znamy dobrze Toskanię i chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniami, aby wakacje naszych gości były niezapomniane.
Możesz zarezerwować atrakcje podczas rezerwacji willi lub bliżej daty przyjazdu.


CO JEST ZAWARTE W CENIE WYNAJMU?

Co jest wliczone w cenę willi?
Lista usług i udogodnień wliczonych w cenę rezerwacji willi znajduje się na stronie konkretnej willi na naszej stronie internetowej.

Jeśli nie masz pewności lub chcesz zamówić dodatkowe usługi, skontaktuj się z nami i przedstaw swoje wymagania.

Czy pościel i ręczniki są wliczone w cenę?
Tak, pościel i ręczniki będą dostępne w Twojej willi. Ręczniki basenowe również są zapewnione. Łóżka będą przygotowane na Twój przyjazd.
W przypadku rezerwacji na więcej niż jeden tydzień w naszych willach pościel i ręczniki będą zmieniane co najmniej raz w tygodniu. W niektórych willach pościel i ręczniki zmieniane są w środku tygodnia już w ramach ceny wynajmu. Na życzenie i za dodatkową opłatą istnieje możliwość dodatkowej zmiany pościeli i ręczników w każdej willi.

Czy sprzątanie jest wliczone w cenę?
Tak, Twoja willa zostanie posprzątana przed Twoim przyjazdem. W przypadku rezerwacji na więcej niż tydzień sprzątanie będzie również przeprowadzane co najmniej raz w tygodniu w cenie wynajmu willi.
W niektórych willach cena obejmuje również sprzątanie w środku tygodnia. Na życzenie i za dodatkową opłatą można zamówić dodatkowe sprzątanie każdej willi.

Czy w willach są pralki?
Tak, w naszych willach znajdziesz pralkę, żelazko i deskę do prasowania. W niektórych willach/kompleksach są osobne pralnie. Ponadto w niektórych z naszych willi są świadczone usługi prania na życzenie.

Ile zapłacę za ogrzewanie w mojej willi?
Koszty ogrzewania co do zasady nie są wliczone w cenę wynajmu, ponieważ większość willi jest wynajmowana w miesiącach letnich, kiedy ogrzewanie nie jest potrzebne. W miesiącach wiosennych i jesiennych, kiedy ceny wynajmu są znacznie niższe, dodatkowa opłata za korzystanie z ogrzewania może być naliczana. Na wysokość kosztów ogrzewania ma wpływ różnica między temperaturą na zewnątrz a pożądaną temperaturą w środku oraz izolacja willi. Orientacyjnie, średni koszt ogrzewania 90-metrowej willi z dwiema sypialniami i dwiema łazienkami w maju i wrześniu wynosi od 5 do 15 euro dziennie. Kamienne budynki mają zwykle mniejszą izolację, więc wczesną wiosną może być trudniej podnieść temperaturę w pomieszczeniu.

Ile zapłacę za klimatyzację w mojej willi?
Koszty klimatyzacji co do zasady nie są wliczone w cenę wynajmu, ponieważ wśród naszych gości są zarówno zwolennicy, jak i przeciwnicy jej używania. Dodatkowe opłaty za korzystanie z klimatyzacji w formie chłodzenia lub ogrzewania powietrzem mogą być naliczane przez cały rok. Na ich wysokość ma wpływ różnica między temperaturą na zewnątrz a pożądaną temperaturą w środku oraz izolacja willi. Orientacyjnie, średni koszt korzystania z klimatyzacji w 90-metrowej willi z dwiema sypialniami i dwiema łazienkami w lipcu i sierpniu wynosi od 1 euro do 4 euro dziennie. Kamienne budynki są zwykle chłodniejsze, więc w środku lata łatwiej jest obniżyć temperaturę w pomieszczeniu.

Ile zapłacę za ogrzewanie basenu w mojej willi?
Koszty ogrzewania basenu na ogół nie są wliczone w cenę wynajmu, ponieważ część osób korzysta z tej funkcji, część nie, a sam koszt jest znaczny. Rzeczywiste opłaty za ogrzewanie basenu różnią się w zależności od różnicy między ustawioną temperaturą wody w basenie, a temperaturą na zewnątrz oraz zastosowaniem przykrycia izolującego basen. Orientacyjnie średnie korzystanie z ogrzewania 100 metrów sześciennych wody w basenie kosztuje od 50 do 100 euro dziennie. Zastosowanie przykryć izolacyjnych na basen ułatwi utrzymanie wyższej temperatury, a tym samym obniży koszty.

Ile zapłacę za korzystanie z wanny z hydromasażem w mojej willi?
Koszty używania i podgrzewania wanien z hydromasażem co do zasady nie są wliczone w cenę wynajmu, ponieważ nie wszyscy goście z nich korzystają. Dodatkowe opłaty za używanie wanny z hydromasażem mogą być naliczane przez cały rok. Na wysokość opłaty za korzystanie z wanny z hydromasażem ma wpływ różnica między ustawioną temperaturą wody w wannie a temperaturą na zewnątrz oraz stosowanie osłony izolacyjnej wanny. Orientacyjnie, średni koszt korzystania z podgrzewanej 4-osobowej wanny z hydromasażem wynosi od 2 do 6 euro dziennie. Stosowanie będących na wyposażeniu osłon izolujących ułatwi utrzymanie temperatury, a tym samym obniży koszty.

Czy mogę ładować pojazd elektryczny EV w wynajętej willi?
Tak, zazwyczaj można naładować pojazd elektryczny (EV) w wynajętej willi, o ile willa jest wyposażona w punkt ładowania EV. Jeśli możliwość ładowania auta jest dla Ciebie istotna, zaznacz takie kryterium w naszej wyszukiwarce. Koszty ładowania pojazdów elektrycznych zazwyczaj nie są wliczone w cenę wynajmu willi, ponieważ mogą być bardzo zróżnicowane. Możesz zostać poproszony o zapłatę za pobrane kWh według ceny, jaką właściciel nieruchomości płaci swojemu dostawcy prądu, czyli około 0,50 euro za kWh.
Zazwyczaj nie jest możliwe naładowanie pojazdu elektrycznego z willi, która nie jest wyposażona w ładowarkę. Jeśli willa nie oferuje urządzeń do ładowania lub okażą się nieodpowiednie dla Twojego typu samochodu, możesz również poszukać ogólnodostępnych stacji ładowania w okolicy korzystając z aplikacji lub stron internetowych. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami w celu uzyskania porady.

Czy w willach jest dostęp do Internetu?
Tak, we wszystkich naszych willach jest dostęp do Internetu. Należy pamiętać, że wiele willi znajduje się na uboczu, w ustronnych lokalizacjach i prędkość przesyłu danych będzie inna, niż ta, do której są przyzwyczajeni mieszkańcy miast.
Standardowe prędkości przesyłu danych to pobieranie od 6 do 15 Mb/s i przesyłanie od 1 do 2 Mb/s. Niektóre wille mają szybkie łącza, które działają z prędkością pobierania od 20 do 100 Mb/s i wysyłania od 5 do 10 Mb/s.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat szybkich łącz, odwiedź stronę konkretnej willi na naszej stronie internetowej lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Czy w willi jest dostęp do sieci telefonii komórkowej?
W przypadku ogromnej większości obiektów nie ma problemów z zasięgiem, jednak w niektórych willach może się okazać, że nie ma dostępu do sieci komórkowej lub dostęp jest niestabilny. Jeśli korzystasz z sieci komórkowej spoza UE, sprawdź, czy roaming w UE jest wliczony w cenę. Jeśli dostęp do telefonu komórkowego jest niezbędny podczas Twojego pobytu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.


ZMIANA REZERWACJI

Czy mogę dodać dodatkowe osoby do mojej rezerwacji?
Tak, pod warunkiem, że całkowita liczba gości nie przekracza maksymalnej liczby osób w wybranej willi.
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zmienić Twoją rezerwację.

Jedna z osób w grupie spodziewa się dziecka. Czy mogę dodać dziecko do rezerwacji?
Gratulacje! Tak, pod warunkiem, że całkowita liczba niemowląt nie przekracza maksymalnej liczby dzieci dozwolonej w wybranej willi.
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zmienić Twoją rezerwację.

Czy mogę dodać dodatkowe zwierzę do mojej rezerwacji?
Tak, o ile łączna liczba zwierząt nie przekracza maksymalnej liczby zwierząt dozwolonej w wybranej willi. Prosimy o kontakt, abyśmy mogli to sprawdzić i zmienić Twoją rezerwację.

Czy mogę zamówić dodatkowe usługi po dokonaniu rezerwacji?
Tak, nasi specjaliści od usług dodatkowych mogą pomóc w zorganizowaniu dla Ciebie dodatkowych usług i autentycznych toskańskich przeżyć.

Czy mogę zmienić daty rezerwacji willi?
Tak, możesz przenieść swoją rezerwację tej samej willi do 65 dni przed pierwotną datą przyjazdu za opłatą administracyjną w wysokości 50€. Jeśli nowy termin przypada w sezonie wyższym, mogą obowiązywać dodatkowe koszty wynajmu.
Jeśli chcesz zmienić termin rezerwacji w okresie krótszym niż 65 dni od pierwotnej daty przyjazdu, może nie być możliwa zmiana tej rezerwacji lub mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
W każdym przypadku, gdy chcesz zmienić swoją rezerwację, skontaktuj się z naszymi specjalistami ds. willi, aby mogli Ci pomóc.

Czy mogę zmienić okres wynajmu willi?
Tak, możesz przedłużyć swoją rezerwację, o ile willa jest dostępna.
Jeśli chcesz skrócić czas pobytu, jest to możliwe tylko do 65 dni przed pierwotną datą przyjazdu. Po tym terminie zmiana rezerwacji może nie być możliwa lub mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
W każdym przypadku, gdy chcesz zmienić swoją rezerwację, skontaktuj się z naszymi specjalistami ds. Willi, abyśmy mogli Ci pomóc.

Czy mogę zamówić zakupy przed przyjazdem?
Tak, w większości naszych willi możemy zorganizować dostawę artykułów spożywczych do willi przed przyjazdem. Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

Jakie są zasady rezygnacji?
Skasujemy Twoją rezerwację, gdy tylko otrzymamy pisemne potwierdzenie rezygnacji od osoby odpowiedzialnej za Twoją rezerwację. Należy pamiętać, że mogą obowiązywać opłaty z tego tytułu.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat naszych zasad anulowania rezerwacji lub zapoznać się z postanowieniami umowy rezerwacyjnej, przeczytaj obowiązujące Warunki ogólne.


PRZYJAZD DO WILLI

Jak trafić do willi?
Przed wyjazdem prześlemy szczegółowe wskazówki i współrzędne GPS, które pomogą dotrzeć do Twojej willi. Jeśli w dniu przyjazdu masz jakiekolwiek trudności ze znalezieniem willi, możesz skontaktować się z właścicielem / zarządcą willi, który będzie na Ciebie czekał na miejscu.

Czy aby dostać się do willi konieczny będzie dojazd szutrowymi drogami?
Do niektórych willi dojeżdża się prywatnymi drogami nieutwardzonymi o luźnej i nierównej nawierzchni, dojazd nisko zawieszonymi, sportowymi samochodami może być utrudniony. Sprawdź szczegóły dojazdu w potwierdzeniu rezerwacji lub w opisie willi, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Jakie są godziny przyjazdu i wyjazdu z willi?
W przypadku wszystkich naszych willi zameldowanie odbywa się od 16:00 - 19:00 czasu lokalnego, a wymeldowanie do 10:00 czasu lokalnego w dniu wyjazdu. Dzięki temu właściciele willi mają czas na przygotowanie willi dla gości zgodnie z najwyższymi standardami.

Czy przy willach są prywatne parkingi?
W przypadku ogromnej większości obiektów dostępne są miejsca parkingowe na terenie posesji w liczbie odpowiedniej do wielkości willi. Niekiedy są to miejsca zadaszone. Sprawdź szczegóły dojazdu w potwierdzeniu rezerwacji lub w opisie willi, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Czy mogę umówić się na wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie?
Zwykle nie jest to możliwe, jednak czasami jesteśmy w stanie zorganizować wczesne zameldowanie lub późne wymeldowanie, w zależności od konkretnego przypadku. Prosimy o kontakt z nami, aby omówić dostępne rozwiązania.

Jeśli przyjadę przed czasem, czy mogę zostawić bagaż w willi?
Zwykle tak. Najczęściej istnieje możliwość wcześniejszego pozostawienia bagażu w zależności od sytuacji danego dnia. Prosimy o kontakt z wyprzedzeniem.

Co jest wymagane przy zameldowaniu?
Przy zameldowaniu osoba przekazująca klucze będzie wymagać okazania dowodu osobistego lub paszportu wszystkich osób przebywających w willi, aby dane mogły zostać zarejestrowane w lokalnym urzędzie. Będziesz zobowiązany do uiszczenia podatku turystycznego i kaucji (jeśli występują) osobie przekazującej klucze. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat tych dwóch płatności, zapoznaj się z opisem konkretnej willi na naszej stronie internetowej.

Czy kuchnie i łazienki są odpowiednio zaopatrzone?
Nasze wille wyposażone są w niezbędne przybory kuchenne i łazienkowe oraz podstawowe środki. Jeśli chcesz zamówić zakupy lub posiłek przed przyjazdem, skontaktuj się z nami i przedstaw swoje wymagania.

Z kim mogę się skontaktować podczas mojego pobytu?
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z właścicielem lub zarządcą willi.
Oczywiście możesz również skontaktować się z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od momentu dokonania rezerwacji do powrotu do domu po wakacjach.
Z naszymi specjalistami ds. Willi można się skontaktować telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy ktoś się będzie zajmował ogrodem i basenem podczas mojego pobytu?
Tak. Doceniamy, że tak wiele naszych willi ma piękne prywatne ogrody, z których mogą korzystać nasi goście. Aby utrzymać te ogrody, konieczna jest regularna pielęgnacja. Podczas przekazania domu dowiesz się, kiedy osoba z obsługi będzie pojawiać się w ogrodzie i przy basenie, tak, aby w jak najmniejszym stopniu ingerować w prywatność gości i nie przeszkadzać w wypoczynku.

Co mam zrobić, jeśli podczas mojego pobytu zostaną wyrządzone szkody?
Jeśli zauważysz, że czegoś brakuje lub coś jest uszkodzone w wynajętym domu, poinformuj o tym właściciela lub zarządcę willi natychmiast, aby mogli podjąć odpowiednie działania. Jeśli podczas pobytu doszło do jakichkolwiek uszkodzeń, prosimy o zgłoszenie ich niezwłocznie, nie później niż przed wymeldowaniem. Dom zostanie sprawdzony pod koniec pobytu i możesz zostać obciążony kosztami strat i uszkodzeń.

Czy mogę przesłać opinię po wakacjach?
Tak, bardzo cenimy opinie naszych gości! Po powrocie z wakacji otrzymasz e-mailem link do odpowiedniego formularza.


INFORMACJE OGÓLNE

Jaka jest historia firmy To Toskania?
Firma To Tuscany, w Polsce działająca pod marką To Toskania, powstała 20 lat temu, kiedy nasz założyciel przeprowadził się razem z żoną- Włoszką do Toskanii. Obecnie tworzymy spory zespół kochających Toskanię osób i oferujemy ponad 500 pięknie urządzonych willi, od przytulnych apartamentów dla dwojga po wspaniałe posiadłości idealne na wielkie uroczystości. Aby dowiedzieć się więcej i poznać zespół, odwiedź stronę O nas.

Kto tworzy opisy willi?
Fotografie i opisy willi są wykonywane przez nasz zespół na miejscu w Toskanii, który przez cały rok odwiedza, zapewniając wysoki standard i rzetelność, jakich oczekują od nas goście.

Gdzie mogę znaleźć warunki rezerwacji?
Naszą umowę rezerwacyjną i warunki rezerwacji można znaleźć na stronie Warunki ogólne.

Jaka jest wasza polityka dotycząca plików cookie i prywatności?
Informacje o naszej polityce prywatności można znaleźć na stronie Ochrona danych.

Zatrudniacie nowe osoby?
Informacje o wakatach można znaleźć na stronie Kariera.

Dołącz do nas na

Newsletter

Czy chcesz otrzymywać cotygodniowe inspiracje, rekomendacje willi i wskazówki dotyczące podróży od naszych toskańskich ekspertów?

Dowiedz się więcej

© 1998-2024 To Toskania Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wyślij zapytanie