Zadzwoń do nas: +48 223079889
Adres email
Hasło
 
Ochrona danych
Polityka ochrony danych osobowych

Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa dane osobowe przekazywane nam online były bezpieczne i wykorzystywane wyłącznie w uzasadnionych celach. Polityka prywatności To Tuscany jest zgodna z wymogami Rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych (RODO) / General Data Protection Regulation (GDPR).

Kto jest administratorem danych i inspektorem ochrony danych osobowych w To Tuscany?
Administratorem danych i inspektorem ochrony danych osobowych w To Tuscany jest Sean Caulfield sean@to-tuscany.com

Jaki jest cel przetwarzania Twoich danych?
Wszelkie dane uzyskane za pośrednictwem tej strony internetowej lub jakiejkolwiek innej strony internetowej kontrolowanej przez To Tuscany będą wykorzystywane do celów dokonywania i obsługi rezerwacji oraz komunikacji z Tobą w związku dokonaną rezerwacją lub świadczeniem innych usług oferowanych przez nas. Dane te pozwalają nam przygotować Twoją rezerwację i przesłać ją przez e-mail lub pocztę. Prosimy o podanie numeru telefonu, abyśmy mogli szybko skontaktować się z Tobą w przypadku problemów z rezerwacją.
Możemy używać Twojego adresu e-mail do celów dopasowania klienta (profilowanie przy wykorzystaniu usługi „customer match”) z naszymi partnerami Google, Facebook i Twitter. Celem korzystania z tej usługi jest zapewnienie lepszego komfortu korzystania z Google, Facebooka i Twittera. Usługa „customer match” działa wyłącznie, gdy odwiedzasz strony lub aplikacje Google, Facebooka i Twittera.

Czy jestem automatycznie dodawany do listy subskrybentów waszego newslettera po założeniu konta na stronie?
Nie, będziesz go otrzymywać tylko wtedy, gdy się na to wyraźnie zgodzisz. Możesz usunąć swój adres e-mail z listy subskrybentów korzystając linku w newsletterze lub kontaktując się z nami. Celem wysyłki newslettera jest poinformowanie Ciebie o naszych nowych usługach, zmianach na stronie internetowej i ofertach, które naszym zdaniem mogą być dla Ciebie przydatne.

Jakie zabezpieczenia wykorzystujemy do ochrony twoich informacji?
Proces rezerwacji jest zabezpieczony przez oprogramowanie, które szyfruje wszystkie wprowadzone dane jeszcze przed wysłaniem do nas. Zapewnia to wiarygodną ochronę informacji przed nieautoryzowanym przechwyceniem.

Czy To Tuscany ujawnia zbierane informacje podmiotom zewnętrznym?
Jeśli nie wyrazisz zgody, nie ujawnimy ich podmiotom  zewnętrznym. Jeśli wyrazisz na to zgodę, możemy ujawnić pewne informacje naszym partnerom, którzy mogą je wykorzystywać tylko w związku ze specjalnymi ofertami kierowanymi do klientów To Tuscany.

W jaki sposób można zmienić swoje dane osobowe lub poprosić nas o ich usunięcie lub zaprzestanie używania ich do celów marketingu bezpośredniego?
Instrukcje tego dotyczące znajdują się w  każdym materiale promocyjnym wydanym przez To Tuscany.

Jak długo przechowujecie moje dane i czy mogę je usunąć?
Musimy dysponować Twoimi danymi w celu realizacji rezerwacji i komunikacji z Tobą w związku ze świadczoną usługą od momentu ich przesłania do końca roku kalendarzowego. Twoje dane nie zostaną automatycznie usunięte, abyś mógł korzystać ze swojego konta na potrzeby kolejnych rezerwacji. Jeśli jednak chcesz usunąć swoje dane na koniec roku kalendarzowego, w którym dokonałeś rezerwacji, skontaktuj się z nami, a my natychmiast usuniemy Twoje dane.

Jakie są moje prawa?
Masz prawo do:

uzyskania dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania;
sprzeciwienia się przetwarzaniu danych, które mogłoby spowodować lub powoduje szkody lub cierpienie;
uniemożliwienia przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego;
sprzeciwienia się podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany;
w pewnych okolicznościach do poprawienia błędnych danych osobowych, skasowania lub usunięcia danych osobowych oraz żądania odszkodowania za szkody spowodowane naruszeniem prawa;
zgłoszenia nas do organu nadzorującego ochronę danych (kliknij tutaj)
pobrania pełnej listy krajowych organów nadzoru ochrony danych (kliknij tutaj)

Informacja o ciasteczkach (cookies)
Większość witryn internetowych korzysta z ciasteczek (ang. cookies = ciasteczka), żeby usprawnić korzystanie z witryny. Ciasteczka umożliwiają witrynie „zapamiętanie” użytkownika albo na czas trwania odwiedzin na stronie (tzw. ciasteczka sesyjne), albo na dłuższy okres (tzw. ciasteczka stałe).
Ciasteczka mogą być ustawiane przez odwiedzaną witrynę („ciasteczka własne”) albo przez inne witryny, z których pochodzą treści wyświetlane na odwiedzanej witrynie („ciasteczka podmiotów zewnętrznych”).
Ciasteczka wykonują wiele różnych zadań. Najważniejsze z nich to umożliwianie szybkiej nawigacji między stronami, zapamiętywanie naszych preferencji i uprzyjemnianie korzystania z witryny. Dzięki ciasteczkom interakcje między użytkownikiem a witryną są szybsze i łatwiejsze.
Niektóre witryny korzystają z ciasteczek, żeby dostosować prezentowane reklamy do użytkownika, na przykład na podstawie jego miejsca zamieszkania czy historii przeglądania.
Gdyby nie ciasteczka, każde nasze przejście z jednej podstrony witryny na drugą byłoby traktowane jako odwiedziny nowego użytkownika, np. gdyby użytkownik po zalogowaniu się przeszedł na inną podstronę, witryna przestawałaby go rozpoznawać i przerywałaby sesję.
Dalsze informacje...

Co to jest ciasteczko (cookie)?
Ciasteczko to niewielki plik tekstowy umieszczany w komputerze lub urządzeniu przenośnym użytkownika przez serwer witryny internetowej. Jedynie ten serwer może ten plik odczytać czy uzyskać do niego dostęp. Każde ciasteczko jest specyficzne dla przeglądarki użytkownika. Zawiera pewne anonimowe informacje, tzn. specyficzny identyfikator i nazwę witryny, a także kilka cyfr i liter. Ciasteczko pozwala witrynie zapamiętać pewne rzeczy, na przykład jakie zakupy mamy w koszyku.

Co to jest ciasteczko podmiotu zewnętrznego?
Niektóre witryny korzystają z usług firm analitycznych, które ustawiają własne ciasteczka, żeby wykonywać swe zadania - przykładem jest Google Analytics. Niektóre witryny zawierają treści pochodzące z innych witryn, np. YouTube lub Facebook, które ustawiają własne ciasteczka. Niektóre witryny korzystają z usług podmiotów zewnętrznych, które dzięki wykorzystaniu ciasteczek prezentują na witrynie treści reklamowe dopasowane do użytkownika. Te podmioty zewnętrzne czasami mogą śledzić przeglądane przez nas strony na innych witrynach.

Jaka jest różnica między ciasteczkiem sesyjnym a stałym?
Ciasteczka sesyjne są przechowywane czasowo podczas odwiedzin na stronie. Po zamknięciu przeglądarki są usuwane z urządzenia użytkownika.
Ciasteczka stałe są przechowywane w komputerze użytkownika przez określony okres czasu (zwykle przynajmniej rok), i nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki. Ciasteczka stałe są używane wtedy, gdy witryna potrzebuje nas rozpoznać podczas kolejnych odwiedzin. Tego rodzaju ciasteczka są na przykład wykorzystywane do przechowywania naszych preferencji, które są dzięki temu zapamiętane do następnych odwiedzin.

Co zrobić jeśli nie chcę mieć ustawianych ciasteczek?
Są osoby, które uważają, że przechowywanie przez witryny internetowe informacji na ich komputerze czy urządzeniu przenośnym to naruszenie prywatności, zwłaszcza jeśli są to informacje przechowywane i wykorzystywane przez podmioty zewnętrzne bez ich wiedzy. Choć ciasteczka są raczej nieszkodliwe, możemy sobie na przykład nie życzyć oglądać reklam dopasowanych do naszych zainteresowań. Jeśli chcemy, możemy zablokować niektóre lub wszystkie ciasteczka, możemy też usunąć ciasteczka które już zostały ustawione. Ale musimy pamiętać, że może się to wiązać z utratą pewnych funkcji witryny. Dalsze informacje można uzyskać tutaj

Zewnętrzne łącza
Zewnętrzne łącza w naszym serwisie internetowym wybrano pod kątem ich potencjalnej przydatności dla naszych gości lub zapewnienia im dodatkowych usług.  To Toskania nie odpowiada jednak za treść zewnętrznych stron internetowych.  Ponadto zamieszczenia łącza do strony internetowej w serwisie To Toskania nie należy interpretować jako naszej aprobaty dla tej strony internetowej, jej właścicieli bądź oferowanych na niej produktów i usług. Nie przyjmujemy żadnej odpowiedzialności za zawartość takich stron lub Państwa decyzję o korzystania z usług danej firmy.

Jeżeli podejmiemy decyzję o zmianie naszej polityki ochrony danych osobowych, zamieścimy informację o zmianie na tej stronie, aby zawsze wiedzieli Państwo, jakie informacje gromadzimy, jak je wykorzystujemy oraz w jakich okolicznościach je ujawniamy.
Wyszukiwarka willi