Zadzwoń do nas: +48 530 504 008
Adres email
Hasło
 
Warunki ogólne

Warunki rezerwacji

Wynajem willi i witryna www.to-toskania.pl („witryna”) są prowadzone przez To Tuscany, firmę zarejestrowaną w Anglii i Walii pod numerem 04022417, z siedzibą pod adresem 72 Chestfield Road, Chestfield, Whitstable, Kent CT5 3LU („To Toskania”).

Następujące warunki wraz z polityką prywatności oraz odpowiednimi informacjami o rezerwacji i dostępie do willi przedstawionymi na naszej witrynie („Warunki dodatkowe”) (w każdym przypadku wraz z ich okresowymi aktualizacjami) stanowią wiążącą umowę między tobą a nami („Warunki”). Warunki dodatkowe dotyczące rezerwacji poszczególnych nieruchomości można znaleźć w sekcji zatytułowanej „Ważne informacje o rezerwacji” na każdej odpowiedniej stronie naszej witryny.  Przed dokonaniem rezerwacji należy wszystkie te informacje uważnie przeczytać, gdyż korzystanie z naszej witryny i/lub rezerwacja za naszym pośrednictwem stanowi potwierdzenie zgody na wszystkie warunki, politykę prywatności i Warunki dodatkowe.

1. Warunki
W tych Warunkach firma To Toskania jest także określana jako „my”, „nas” i „nasz”. Osoba dokonująca rezerwacji jest określana jako „klient”, a w tych Warunkach także jako „ty” i „twój”. Właściciele wynajmowanych przez nas nieruchomości („właściciele”) oraz nasi lokalni przedstawiciele są określani odpowiednio. W momencie rezerwacji obowiązywać zaczyna osobna umowa rezerwacji zawarta z właścicielem. Zostało to wyjaśnione poniżej, w sekcji 2 (Umowa rezerwacji).

W tych Warunkach wszystkie wzmianki o „sile wyższej” będą miały znaczenie zdefiniowane w sekcji 13 (Anulowanie rezerwacji przez nas).

2. Umowa rezerwacji
Firma To Toskania pełni rolę pośrednika między tobą („klientem”) a właścicielem nieruchomości. Formularz rezerwacji online wraz z dokumentacją wynajmu willi (którą zapewnimy zgodnie z sekcją 6 (Potwierdzenie rezerwacji) stanowią umowę między tobą (klientem) a właścicielem. Ta umowa zaczyna obowiązywać w dniu przyjęcia przez nas w imieniu właściciela twojej rezerwacji i wysłania przez nas do ciebie (klienta) pocztą elektroniczną „Potwierdzenia rezerwacji” zgodnie z poniższymi sekcjami 3 (Korespondencja) i 6 (Potwierdzenie rezerwacji). Potwierdzając rezerwację, w imieniu wszystkich gości wchodzących w skład twojej grupy potwierdzasz, że warunki rezerwacji zostały zrozumiane i przyjęte.

Ta umowa oraz wszystkie związane z nią kwestie podlegają prawu Anglii i Walii, a strony (ty i my) zgadzają się poddać wyłącznej jurysdykcji sądów Anglii i Walii.

3. Korespondencja
Całą korespondencję wyślemy do osoby dokonującej rezerwacji, korzystając z prywatnego adresu poczty elektronicznej podanego nam przez ciebie w trakcie procesu rezerwacji. Jeśli chcesz, abyśmy korzystali z innego adresu poczty elektronicznej, który jest adresem firmowym, musisz nam również podać adres prywatny do użytku w nagłych wypadkach.

Wszelkie żądania, poprawki i rezygnacje z rezerwacji muszą być zgłaszane drogą mailową  przez osobę dokonującą rezerwacji. Należy je Wysłać na adres mailowy specjalisty ds. willi w danym kraju (w Polsce na adres mikolaj@to-toskania.pl). Adres to tradycyjnej korespondencji to Chestfield Road, Chestfield CT5 3LU, Wielka Brytania.  Wszelkie inne umieszczone w tych Warunkach wzmianki o przesyłaniu pisemnych powiadomień dotyczą przesyłania informacji na ten sam adres poczty elektronicznej.

4. Ustawa o ochronie danych
Mamy obowiązek stosowania wszystkich odpowiednich środków ochrony zabezpieczających wszelkie udostępnione nam przez ciebie dane osobowe dotyczące ciebie i innych osób w twojej grupie. Możemy te informacje przekazać naszym dostawcom i władzom publicznym, gdy wymaga tego prawo, ale nie udostępnimy żadnych informacji żadnym osobom, które nie są w żadnej części odpowiedzialne za wynajmowaną przez ciebie willę. Informacje o tym, jak przetwarzamy i używamy dane osobowe znajdziesz w Polityce prywatności firmy To Toskania na naszej witrynie. Możesz też przed dokonaniem rezerwacji poprosić nas o kopię.

5. Dokonywanie rezerwacji
Rezerwacji można dokonać na naszej witrynie. Gdy zarejestrujesz opcję rezerwacji nieruchomości, informacja ta będzie przechowywana w naszym systemie maksymalnie przez trzy (3) dni robocze. Jeśli w tym czasie otrzymamy inne zapytanie o rezerwację tej samej nieruchomości, powiadomimy cię pocztą elektroniczną i damy czterdzieści osiem (48) godzin na potwierdzenie rezerwacji i wpłatę zaliczki za pomocą formularza rezerwacji online.

6. Potwierdzenie rezerwacji
Jeśli nie uzgodniliśmy inaczej, rezerwacja zostanie potwierdzona gdy wypełnisz i prześlesz formularz rezerwacji online oraz wpłacisz zaliczkę wynoszącą 25% całkowitego kosztu wynajmu willi, w każdym przypadku za pośrednictwem naszej witryny. W przypadku rezerwacji dokonywanych w okresie do siedemdziesięciu (70) dni kalendarzowych przed przyjazdem wymagamy zapłaty całej należności.

Po potwierdzeniu rezerwacji będziesz mieć 48 godzin na odstąpienie od umowy (co zostanie potwierdzone zgodnie z poniższym paragrafem). Jeśli w tym okresie zrezygnujesz z rezerwacji otrzymasz pełny zwrot wpłaconej kwoty, minus opłaty bankowe lub za korzystanie z karty kredytowej. Po wygaśnięciu 48-godzinnego okresu na odstąpienie od umowy, będziesz ponosić odpowiedzialność za pełen koszt wynajmu willi. Wpłaconą zaliczkę zwrócimy jedynie wtedy, gdy my (w imieniu właściciela) zdecydujemy się nie przyjąć rezerwacji.

Gdy w imieniu właściciela przyjmiemy twoją rezerwację (jak wyjaśniono w sekcji 2 (Umowa rezerwacji) wyślemy ci pocztą elektroniczną „Potwierdzenie rezerwacji”. W tym momencie zacznie obowiązywać umowa między tobą a właścicielem. Musisz uważnie sprawdzić Potwierdzenie rezerwacji i natychmiast nas powiadomić, jeśli są jakieś niezgodności.

Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne szkody, straty lub koszty poniesione przez ciebie w wyniku niepowiadomienia nas przez ciebie o błędach w rezerwacji w ciągu 48 godzin od otrzymania Potwierdzenia rezerwacji.

Dokumentacja wynajmu willi, wskazówki dojazdu do nieruchomości i dane kontaktowe właściciela willi lub lokalnego przedstawiciela lub do użytku w nagłych wypadkach zostaną przesłane do ciebie pocztą elektroniczną zgodnie z sekcją 3 (Korespondencja) po otrzymaniu pełnej zapłaty zgodnie z poniższą sekcją 7 (Jak zapłacić).

7. Jak zapłacić
Przyjmujemy większość głównych kart kredytowych i debetowych oraz przelewy bankowe. Płatności kartą debetową Delta i Switch oraz przelewy bankowe nie wiążą się z dodatkowymi opłatami. Płatności kartą kredytową Visa i MasterCard podlegają dodatkowej 1% opłacie.

Saldo końcowe kosztu wynajmu willi należy uiścić w całości nie później niż na sześćdziesiąt pięć (65) dni przed przyjazdem (w stosownych przypadkach).

8. Życzenia specjalne
Wszelkie życzenia specjalne dotyczące wyposażenia nieruchomości (np. dwa łóżka pojedyncze/jedno podwójne lub konkretne wyposażenie, które w dużym stopniu przyczyniło się do wyboru danej willi) należy zgłaszać na piśmie pocztą elektroniczną w momencie składania rezerwacji na naszej witrynie zgodnie z sekcją 3 (Korespondencja) przynajmniej osiem (8) tygodni przed datą przyjazdu. Przekażemy wszelkie życzenia właścicielowi nieruchomości, ale nie weźmiemy na siebie odpowiedzialności za wykonanie takiego życzenia i nie będziemy ponosić odpowiedzialności za żadne szkody, straty lub koszty poniesione w wyniku wykonania bądź niewykonania takiego życzenia (odpowiednio).

9. Jak wprowadzić zmiany w rezerwacji
Jeśli chcesz zmienić jakiekolwiek uzgodnienia, musisz zażądać wprowadzenia zmian na piśmie pocztą elektroniczną zgodnie z sekcją 3 (Korespondencja). Postaramy się wprowadzić żądane zmiany, ale o ile nie wymaga tego prawo nie możemy zagwarantować ich wprowadzenia i nie ponosimy odpowiedzialności za żadne szkody, straty lub koszty poniesione w wyniku wykonania bądź niewykonania takiego życzenia (odpowiednio).

Żądanie wprowadzenia zmian musi zostać otrzymane nie później niż na dwadzieścia osiem (28) dni przed datą przyjazdu. Obciążymy cię opłatą w wysokości 50 € od rezerwacji plus wszelkie koszty poniesione przez nas lub właściciela willi podczas wprowadzania zmiany.

Jedyny wyjątek od zasady dwudziestu ośmiu (28) dni to przeniesienie rezerwacji z ciebie na inną osobę. Rozumiemy, że mogą zaistnieć okoliczności, w których nie będziesz w stanie wykorzystać wynajętej willi z przyczyn od ciebie niezależnych, jak choroba lub śmierć bliskiego krewnego. W takich przypadkach może istnieć możliwość przeniesienia rezerwacji na inną osobę. My zdecydujemy, czy osoba przejmująca rezerwację jest odpowiednia. Zastrzegamy sobie prawo do potraktowania zmiany nazwiska jako anulowanie rezerwacji. W takim przypadku ty ponosisz odpowiedzialność za opłaty opisane w warunkach anulowania, patrz poniższa sekcja 10 (Jak anulować rezerwację).

O przeniesienie rezerwacji musisz wystąpić na piśmie pocztą elektroniczną zgodnie z sekcją 3 (Korespondencja), gdy tylko się dowiesz o zmianie swojej sytuacji. Podaj nazwisko i adres osoby przejmującej rezerwację, saldo płatności oraz opłatę administracyjną, a także załącz dokumentację potwierdzającą powód zmiany.

Osoba przejmująca rezerwację, wyrażając zgodę na przejęcie rezerwacji na własne nazwisko równocześnie zgadza się na niniejsze warunki, w tym (dla uniknięcia wątpliwości, ale bez ograniczeń) naszą politykę prywatności. Osoby przekazująca i przejmująca rezerwację będą wspólnie i osobno odpowiedzialne za zapłatę salda płatności za wynajem nieruchomości oraz wszelkich dodatkowych opłat związanych z rezerwacją i/lub jej przekazaniem.

10. Jak anulować rezerwację
Wymagamy, aby rezerwacje anulować drogą mailową na adres specjalisty ds. willi w danym kraju (w Polsce na adres mikolaj@to-toskania.pl). Możemy również poprosić o przesłanie rezygnacji przez osobę dokonującą rezerwacji listem poleconym na adres: FAO: Lisa Leggate, To Tuscany Limited, 72 Chestfield Road, Whitstable, CT5 3LU, Wielka Brytania lub e-mail lisa@to-tuscany.com.

Rezerwację anulujemy w dniu otrzymania twojego potwierdzenia anulowania rezerwacji. Radzimy, aby wysłać je listem poleconym.

Następujące opłaty za anulowanie rezerwacji będą naliczane w następujących sytuacjach:
Więcej niż 66 dni przed datą przyjazdu - utrata zaliczki
65 lub mniej dni przed datą przyjazdu - 100% całkowitego kosztu wynajmu willi
Podczas pobytu - 100% całkowitego kosztu wynajmu willi

11. Jak dokonać drugiej rezerwacji po anulowaniu pierwszej
Jeśli chcesz anulować rezerwację willi i zarezerwować inną nieruchomość, będziesz odpowiadać za stosowne opłaty za anulowanie rezerwacji opisane powyżej. Jeśli nowa rezerwacja wiąże się z większą zaliczką niż wpłacona za anulowaną nieruchomość, płatne jest saldo, które należy wpłacić natychmiast to przesłaniu formularza rezerwacji do nas zgodnie z punktem 5 (Dokonywanie rezerwacji).

12. Zmiany wprowadzone przez nas
Od czasu do czasu właściciele willi wprowadzają zmiany w swoich nieruchomościach, włącznie ze zmianą cen. Ponieważ nieruchomości ogłaszane na naszej witrynie należą do niezależnych dostawców, nie mamy kontroli nad takimi zmianami i nie mamy obowiązku informować cię, jeśli nie mamy takiej wiedzy lub nie zostaliśmy poinformowani o takich zmianach z wystarczającym wyprzedzeniem przed twoim przyjazdem, dlatego nie ponosimy odpowiedzialności za żadne szkody, straty ani koszty poniesione w razie takich zmian.

Jeśli zostaniemy poinformowani o istotnych zmianach z wystarczającym wyprzedzeniem po wysłaniu Potwierdzenia rezerwacji, ale przed twoją datą przyjazdu, podejmiemy uzasadnione starania, aby powiadomić cię o tej zmianie przed przyjazdem.

Jeśli zmiana spowoduje pogorszenie standardu zakwaterowania, zaproponujemy ci inne opcje o standardzie równoważnym lub podobnym do oryginalnej rezerwacji. Będziesz mieć też możliwość pozostania przy oryginalnej willi albo anulowania rezerwacji i otrzymania pełnego zwrotu wpłaconej kwoty. Jeśli wybierzesz droższą willę, musisz pokryć różnicę w cenie. Jeśli wybierzesz tańszą willę, my zwrócimy ci różnicę w cenie.

Jeśli do zmiany dojdzie w czasie twojego pobytu w wynajętej willi i nie będziesz mieć dostępu do większej części posiadłości, podejmiemy uzasadnione starania znalezienia odpowiedniej alternatywnej nieruchomości, za którą nie poniesiesz dodatkowych kosztów, lub damy ci możliwość wcześniejszego wyjazdu i w stosownych przypadkach zrekompensujemy ci (według własnego uznania) tę niedogodność.

Zawsze istnieje możliwość, że mimo naszych starań niektóre wille na naszej witrynie mogą zostać opatrzone niewłaściwą ceną. Zwykle sprawdzamy cenę przed przyjęciem rezerwacji. Jeśli cena prawidłowa w dniu zapytania o rezerwację będzie niższa niż cena podana, obciążymy cię niższą kwotą. Jeśli cena prawidłowa w dniu zapytania o rezerwację będzie wyższa niż cena podana, przed przyjęciem rezerwacji skontaktujemy się z tobą z prośbą o instrukcje.

13. Rezerwacje anulowane przez nas
Zastrzegamy sobie prawo anulowania twojej rezerwacji z dowolnego powodu. Możemy na przykład anulować rezerwację willi ze względu na nieprzestrzeganie przez ciebie niniejszych warunków, jak uiszczanie płatności w terminie zgodnie z punktem 9 (Jak wprowadzić zmiany w rezerwacji).

Możemy też być zmuszeni do anulowania rezerwacji ze względu na nieprzewidziane okoliczności lub nadzwyczajne przyczyny od nas niezależne znane jako „siła wyższa” lub „zdarzenie o charakterze siły wyższej”. Poniższy punkt 15 (Nasze obowiązki i odpowiedzialność prawna wobec ciebie) wyjaśnia, jakiego rodzaju straty i szkody uważa się za przewidywalne.

Zdarzenie o charakterze siły wyższej to między innymi ale nie wyłącznie strajk, lokaut i inny spór przemysłowy, zdarzenie losowe, wojna, zamieszki, konflikt społeczny, zamach terrorystyczny lub zagrożenie zamachem, celowe uszkodzenie mienia, przestrzeganie prawa lub nakazu rządowego, przepis, rozporządzenie lub polecenie, wypadek, awaria maszyny lub urządzenia lub inny problem techniczny, pożar, powódź, w tym wynikająca z poziomu wody w rzekach, burza lub inna klęska żywiołowa lub niekorzystne warunki pogodowe, zmiany wynikające ze zmian harmonogramu lub odwołania lotów przez linie lotnicze, epidemia, wybuch choroby lub niedotrzymanie umowy przez naszych dostawców lub kontrahentów.

Jeśli będziemy zmuszenie anulować twoją rezerwację przed wyjazdem ze względu na nieprzewidziane okoliczności o charakterze siły wyższej postaramy się zaproponować odpowiednie alternatywne rozwiązanie o podobnym standardzie i cenie. Jeśli będziemy w stanie zaproponować jedynie zakwaterowanie o niższym standardzie, zwrócimy ci różnicę w cenie. Jeśli nie będziemy w stanie wywiązać się z naszej umowy, zwrócimy ci pełną wpłaconą kwotę.

W niektórych okolicznościach jakie uznamy za stosowne (poza zdarzeniami o charakterze siły wyższej zdefiniowanymi powyżej) wypłacimy ci odszkodowanie zgodnie z punktem 15 (Nasze obowiązki i odpowiedzialność prawna wobec ciebie).

14. Cena i nasza „gwarancja ceny”
Nasze ceny online są podane w euro (€) i stanowią całkowitą cenę za tygodniowy wynajem, chyba że podano inaczej. Zastrzegamy sobie prawo do podniesienia reklamowanej ceny przed potwierdzeniem rezerwacji i do naliczenia dopłaty odzwierciedlającej stopę wymiany walut, jeśli wpływają one na cenę w dniu dokonania płatności.

Nasza „gwarancja ceny” sprawia, że cena jaką płacisz nam jest najniższą ceną dostępną na rynku. Jeśli znajdziesz tę samą willę reklamowaną za niższą cenę w tym samym terminie, my obniżymy naszą cenę do tego samego poziomu. Konkurencyjna cena musi być ogłaszana w euro, gdyż nie możemy gwarantować stóp wymiany walut.

15. Nasze obowiązki i odpowiedzialność prawna wobec ciebie
Ponosimy odpowiedzialność wobec ciebie za wszelkie przewidywalne straty i szkody, które spowodowaliśmy. Jeśli nie wypełnimy niniejszych Warunków, będziemy odpowiedzialni za wszelkie poniesione przez ciebie szkody, który były przewidywalnym skutkiem złamania przez nas tej umowy lub postępowania bez należytej staranności i kompetencji. Szkody lub straty są przewidywalne, jeśli oczywiste jest, że do nich dojdzie lub w momencie zawierania umowy między nami czyli wysłania Potwierdzenia rezerwacji zgodnie z powyższym warunkiem 6 (Potwierdzenie rezerwacji) tak my, jak i ty wiemy, że może do nich dojść (na przykład jeśli omawialiśmy je podczas rezerwacji).

Rygorystycznie sprawdzamy wszystkie zapewniane informacje o naszych willach wakacyjnych i w dobrej wierze, z należytą starannością i kompetencjami, odtwarzamy je w naszych opisach nieruchomości.

Reklamujemy i wynajmujemy nieruchomości należące do niezależnych dostawców, a dostawców zapewniających usługi składające się na wynajętą nieruchomość wybieramy z należytą starannością i kompetencjami. Nasi dostawcy muszą spełniać narzucane przez nas wysokie standardy, między innymi przeprowadzać regularną konserwację nieruchomości.

Wszelkie specjalne warunki przyjęcia rezerwacji przez właścicieli nieruchomości lub ich przedstawicieli są wiążące, a ty otrzymasz je na piśmie zgodnie z sekcją 6 (Potwierdzenie rezerwacji).

Nie ponosimy odpowiedzialności za straty biznesowe.  Zapewniamy usługi rezerwacji willi jedynie na cele domowe i prywatne. Jeśli korzystasz z naszych usług w celach handlowych lub biznesowych, nie ponowimy odpowiedzialności za utratę zysków, utratę udziału w rynku, zakłócenia działalności gospodarczej ani utratę okazji biznesowych.

Nie mamy obowiązku zapewniania usług i nie ponosimy jakiejkolwiek odpowiedzialności za wszelkie szkody, straty lub koszty spowodowane lub wynikające z działania lub zaniechania działania przez naszych dostawców, włącznie z ich pracownikami, przedstawicielami i innymi osobami trzecimi - odpowiedzialność ponosi wyłącznie odpowiedni dostawca/dostawcy i/lub osoba/osoby trzecie oraz ich odpowiedni pracownicy i przedstawiciele.

Gdyby doszło do niespodziewanej przerwy w dostawie usług, wymagamy, aby nasi dostawcy szybko problem załatwili.  Nie ponosimy odpowiedzialności za przerwy w dostawach lub awarie usług użyteczności publicznej jak gaz, prąd i woda, ani za podobne przerwy połączenia internetowego ani za szkody, straty lub koszty poniesione w wyniku takich przerw lub awarii. Gdyby doszło do takich problemów, prosimy o natychmiastowe powiadomienie nas i właściciela nieruchomości na piśmie, korzystając z adresów poczty elektronicznej podanych w punkcie 3 (Korespondencja), aby umożliwić nam naprawienie sytuacji.

Nie ponosimy odpowiedzialności za usługi lub wyposażenie wykraczające poza zakres naszej umowy, ani za szkody, straty lub koszty poniesione w związku z takimi usługami lub wyposażeniem, czyli usługami i wyposażeniem, które nie są konkretnie wymienione na naszej witrynie ani w niniejszych Warunkach.

Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody, straty lub koszty związane ze zdenerwowaniem czy bólem doświadczonym przez ciebie z powodu lub w związku z faktem, że nie otrzymaliśmy od ciebie należytych informacji podczas dokonywania i/lub potwierdzania rezerwacji zgodnie z sekcją 6 (Potwierdzenie rezerwacji).

Żadne z postanowień niniejszej Umowy nie ogranicza ani nie wyłącza naszej odpowiedzialności w taki sposób, że ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności jest niezgodne z prawem, między innymi za:

• śmierć lub szkodę na osobie spowodowane zaniedbaniem naszym lub naszych pracowników, przedstawicieli lub podwykonawców; i
• oszustwo lub podanie fałszywych informacji.

Dla uniknięcia wątpliwości, nie organizujemy kilkuetapowego dojazdu na miejsce i nie zapewniamy wyjazdów typu „all-inclusive” ani innych pakietów wakacyjnych.  W związku z tym nie ponosimy odpowiedzialności na mocy Przepisów o pakietach dojazdowych, pakietach wakacyjnych i pakietach wycieczkowych z 1992 roku ani podobnych przepisów wraz z ich okresowymi modyfikacjami.

16. Twoje obowiązki
Masz obowiązek otrzymania wszystkich odpowiednich i ważnych dokumentów potrzebnych do podróży (np. paszporty i prawa jazdy), a także do odprawy przed lotem, przejazdem pociągiem lub promem. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody, straty lub koszty, które możesz ponieść w wyniku lub w związku z niedociągnięciami związanymi z takimi dokumentami lub usługami.

Osoba dokonująca rezerwacji będzie odpowiedzialna za upewnienie się, że wszyscy członkowie grupy przez cały czas prezentują odpowiedni standard zachowania. Zastrzegamy sobie prawo wypowiedzenia umowy wynajmu willi, jeśli my, nasi właściciele lub lokalni przedstawiciele uznają, że zachowanie twoje lub członka twojej grupy stwarza zagrożenie dla życia, powoduje uszkodzenia mienia lub zakłóca wypoczynek innym. Za anulowaną rezerwację nie należy się zwrot zapłaty ani odszkodowanie, a za wyjątkiem okoliczności określonych w punkcie 15 (Nasze obowiązki i odpowiedzialność prawna wobec ciebie) nie ponosimy odpowiedzialności za żadne szkody, straty ani koszty poniesione w wyniku lub w związku z takimi okolicznościami.

Liczbę gości dozwoloną w poszczególnych nieruchomościach podajemy na naszej witrynie i w dokumentacji. Nie wolno ci przekraczać tej liczby, za wyjątkiem dzieci w wieku do dwóch (2) lat, których liczba może być ograniczona, co w stosownych przypadkach podamy na naszej witrynie. Jeśli przekroczysz limit gości, możemy anulować rezerwację bez zwrotu płatności.

Nie możesz używać zdjęć ani nagrań zrobionych w swojej willi do celów komercyjnych bez naszej wcześniejszej pisemnej zgody.

Wszystkie nasze nieruchomości są dokładnie sprzątane między okresami wynajmu. Oczekujemy, że wyjeżdżając zostawisz nieruchomość w czystym stanie lub zapłacisz opłatę za późniejsze sprzątanie, o którym w stosownych przypadkach powiadomimy cię na piśmie.

Ponosisz odpowiedzialność za wszelkie straty lub uszkodzenia willi lub jej zawartości spowodowane przez ciebie lub członka twojej grupy.  Nie ponosimy odpowiedzialności za takie straty lub uszkodzenia ani związane z nimi koszty. Wszelkie uszkodzenia należy natychmiast zgłosić właścicielowi nieruchomości i nam na piśmie zgodnie z punktem 3 (Korespondencja) lub specjaliście ds. willi (w stosownych przypadkach) oraz zwrócić pełen koszt naprawy lub wymiany bezpośrednio właścicielowi willi.

Jeśli zostawisz w willi jakiś artykuł, możemy zorganizować przesłanie go pocztą za opłatą 10 euro plus koszt przesyłki. Wszelkich nieodebranych artykułów pozbywamy się po dwudziestu ośmiu (28) dniach.

17. Kradzież, szkody i choroby
Zawsze z zastrzeżeniem ale bez uszczerbku dla sekcji 15 (Nasze obowiązku i odpowiedzialność prawna wobec ciebie), nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie szkody, straty lub koszty wynikające lub powiązane z kradzieżą, włamaniem, chorobą, urazem, śmiercią, kosztami, roszczeniami lub innymi kwotami innego rodzaju, które wynikają z działania lub zaniedbania dotkniętej nimi osoby lub strony trzeciej niepowiązanej z naszymi dostawcami lub które były nieprzewidywalne i poza kontrolą naszą i/lub naszych dostawców.

18. Goście z niepełnosprawnościami i innymi problemami zdrowotnymi
Musisz nas powiadomić przed zrobieniem rezerwacji, jeśli ktoś w twojej grupie jest niepełnosprawny lub ma problemy zdrowotne. Chętnie posłużymy radą o stosownych willach wakacyjnych, ale nie będziemy mogli potwierdzić rezerwacji w sytuacji, gdy nie będziemy w stanie zaspokoić potrzeb tej osoby.

Jeśli podczas składania rezerwacji nie przekażesz nam stosownych informacji o gościach niepełnosprawnych lub mających poważne problemy zdrowotne, nie będziemy mieli możliwości zaspokojenia tych potrzeb. Może to spowodować anulowanie rezerwacji willi. Ty będziesz odpowiadać za wszelkie opłaty za anulowanie rezerwacji.

19. Ubezpieczenie wakacyjne
Ty i twoja grupa musicie mieć ubezpieczenie podróżne obejmujące cały okres wakacji. Polisa musi zapewniać odpowiednie zabezpieczenie na wypadek uszkodzenia ciała, śmierci, kosztów opieki medycznej i powrotu do kraju, utraty wartościowych przedmiotów, kradzieży w wynajętej willi, odpowiedzialności osobistej, anulowania rezerwacji, ograniczeń i kosztów prawnych. Zawsze z zastrzeżeniem warunku 15 (Nasze obowiązki i odpowiedzialność prawna wobec ciebie) i stosownego prawa, nie ponosimy odpowiedzialności za żadne szkody, straty lub koszty poniesione w wyniku lub w związku z niewykupieniem przez ciebie ubezpieczenia podróżnego adekwatnego do twoich potrzeb.

20. Skargi i zażalenia
Choć większość naszych gości cieszy się bezproblemowymi wakacjami w wynajętych przez nas nieruchomościach, w razie niezadowolenia z usług uzyskanych w wynajętej willi musisz natychmiast powiadomić nas i właściciela willi lub lokalnego przedstawiciela, aby dać nam możliwość naprawienia sytuacji na miarę naszych możliwości.

Jeśli problemu nie uda się rozwiązać na miejscu, musimy otrzymać szczegóły zażalenia na piśmie w ciągu trzydziestu (30) dni od twojego powrotu. Odpowiemy w ciągu dwudziestu ośmiu (28) dni od daty otrzymania (odpowiednio) twojego e-maila lub listu. Jeśli nie powiadomisz nas o problemie na miejscu ani nie złożysz skargi w wymagany sposób i w terminie, nie będziemy mogli załatwić skargi ani przeprowadzić dochodzenia, co może wpłynąć na twoje prawa wynikające z tej umowy.

PROCEDURA REKLAMACYJNA

Zasady dotyczące reklamacji:
Celem To Toskania jest świadczenie usług na najwyższym poziomie. Jeżeli są Państwo z nich niezadowoleni, prosimy o poinformowanie nas o tym. Pomoże nam to utrzymać standardy obsługi oraz zapewnić Państwu i innym gościom wakacje bez zmartwień.

Procedura reklamacyjna:
Zgodnie z zasadami rezerwacji o wszelkich problemach z domem wakacyjnym lub apartamentem należy najpierw poinformować zarządcę obiektu, którego dane kontaktowe podano w informacjach dotyczących przyjazdu i który w większości przypadków jest obecny podczas meldowania gości w nieruchomości.  Jeżeli po kontakcie z nim są Państwo nadal niezadowoleni, kolejnym etapem powinien być kontakt z naszymi pracownikami we Włoszech – ich nazwiska i numery podano u dołu informacji dotyczących przyjazdu.  Z naszego doświadczenia wynika, że większość problemów można rozwiązać podczas Państwa pobytu we Włoszech, a To Toskania i jej przedstawiciele dołożą starań, aby rozwiązanie Państwa zadowoliło.
W rzadkich przypadkach, w których nie udaje się w zadowalający sposób rozwiązać problemu podczas Państwa pobytu we Włoszech, należy przedłożyć Spółce oficjalną reklamację na piśmie w ciągu 28 dni od zakończenia pobytu. Reklamacje proszę przesyłać bezpośrednio na adres karen@to-tuscany.com

Rozpatrywanie reklamacji
Wszystkie reklamacje są rejestrowane w centralnej bazie danych w naszym biurze w Zjednoczonym Królestwie. Potwierdzenie wpływu reklamacji zostanie Państwu przesłane w ciągu 48 godzin (często dzieje się to automatycznie).
Zgodnie z prawem To Toskania ma obowiązek rozpatrzenia reklamacji w „rozsądnym terminie” od chwili jej wpływu.
To Toskania dokłada starań, aby odpowiedzieć na wszystkie reklamacje w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego od daty potwierdzenia ich wpływu.  Kontaktujemy się w tym celu ze wszystkimi osobami, których dotyczy reklamacja – właścicielem domu/apartamentu lub zarządcą obiektu – aby uzyskać dalsze informacje na temat reklamacji oraz poznać ich opinię, zanim podejmiemy ostateczną decyzję co do najlepszego sposobu załatwienia reklamacji.
To Toskania dokłada wszelkich starań, aby poznać opinię wszystkich osób, których dotyczy reklamacja, co służy podjęciu odpowiednich działań w celu rozwiązania sytuacji i zapewnienia, że nie powtórzy się ona w przyszłości.

Zapytaj o oferty
Szukaj
Dodaj zakładkę
To Toskania na Facebooku